Fredag den 26/2

Hej alla!
Idag var jag i skolan och vi skulle överaska våran lärare eftersom idag var hans sista dag i skolan innan han går i pension. Vi fixade med ballonger, serpentiner och blås grejer som lät och hela klassen hade samlat in pengar till 3 tårtor och en ram med ett kort på våran klass med allas namn på. Han vart jätte glad och jag kommer verkligen sakna honom! Efter skolan drog jag hem och kollade på tv sen så gjorde jag rent Neptunas bur sen gjorde jag rent Arthurs bur :) Sen har jagt typ setat vid datorn och nyss käkade jag. Ikväll händer det väl ingenting, ska nog kolla på curlingen kl 24, chans för guld ju! Hoppas alla har det bra! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0