Hej alla!

Idag har jag varit i skolan, hade so prov och det gick åt helvete, hade inte tränat på de vi gjorde, tror typ alla får ig eller nåt!
Så fick jag ont i huvudet i skolan som vanligt :(
Sen drog jag och malin hem till henne, hämta pengar sen drog vi hem till mig och hämtade pengar sen drog vi ner på stan :)
Malin köpte: present till mig, becka och till jossan :)
Jag köpte: present till becka, väska, 2-par byxor, synöndersökning (efetrsom jag får ont i huvudet hela tiden) sen en hemlis som alla får se imorgon! :) <3
Ni kommer även få se en hemlis efter veckan :)
Men ja, nu sitter jag här, glömde köpa hårfärg på stan men hade iof inte haft råd, spräckte 1000:- på stan idag! haha
Hejdå :) <3

Kommentarer
Postat av: mallanbrallannn

puss på dig sötan! (L)

2010-02-16 @ 20:25:48
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0