Lördag 27/2

Hej alla!
Idag har jag mest slappat. Mormor och Kjelle kom och hälsade på en stund, och dem bjöd på spicy hot, jag tog nudlar :) Sen har jag typ setat vid datorn och nyss hade jossan sönder nadjas dator, hon spilde ut ett helt stort glas med vatten över den, den dog på en gång! Inte kul, nadja kommer dampa sönder och jossan kommer få vara tvungen att ge nadja 4000kr, och det är ju inte så att man har det i bakfickan direkt.
Sen har jag tagit ut mina örhängen, som jag gjorde i onsdags efter jag duschade, jag fick för mig att göra de så då tryckte jag i dem bredvid töjningarna bara :) Tänkte byta idag för jag har skit ont i ena örat men nu när jag gjorde rent och bytte örhänge så känns det mycket bättre! Snart ska jag nog duscha sen typ leka med Arthur innan jag lägger mig :)  Puss & Godnatt alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0