Alice i underlandet

Hejsan!
Nu hart jag då sett alice i underlandet!
Den var sjukt fucking bra! Jag blev inte det minsta missnöjd, verkligen värt pengarna!
Jag kommer kunna se den hur många gånger som helst och aldrig tröttna!
Ja som sagt, fan va bra den var!
Älska Helena bonham carter, johnny depp och tim burton!
Här kommer lite bilder på världens bästa film!




Hattmakaren (Johnny depp)





Hattmakaren (Johnny depp), Röda drottningen (Helena Bonham carter), Alice (Mia Wasikowska)



Den vita drottningen (Ann Hathaway)



Tjockis pojkarna


Tro det eller ej, men dom kallas tjockis pojkarna i filmen, haha!
Ja det här var lite bilder från filmen.
Men jag tycker att alla borde kolla på den här filmen, sjukt bra!
Hoppas alla vill se den sen! :)

Kommentarer
Postat av: malin

VILLL OCKSÅ SE DEN!!! :D<3

2010-03-04 @ 11:42:39
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0