Lördag 13/3

Hejsan!
Förlåt för att jag typ uppdaterar varannan dag. Jag hinner inte alltid lägga upp men jag försöker så mycket jag kan.
Kan skriva lite om vad jag gjorde igår, igår var jag i skolan, sen drog jag hem, då slöade jag lite sen följde jag med pappa till erikslund och han handlade grejer till mitt rum på byggmax och runes förger. När jag kom hem fick jag för mig att promenera i det fina vädret så jag gick hela hubbo rundan. det tog 1 timme och en kvart. Det var super skönt! Efter det så tog jag det lugnt. Sen följde jag med mamma & pappa för att handla lite sen åkte vi till Nathalie. Saknar henne <3 Efter det så åkte vi hem igen och jag kollade på let's dance och solsidan, fan vad kul solsidan är! Men seriöst, Willy lämna let's dance! Du är INTE bra! Aja bara Claudia är kvar! :)
Idag har jag slöat sen promenerade jag igen, tog en runda på ca 40 min. super skönt! Sen när jag kom hem så gav jag kaninerna mat & vatten sen duschade jag. Efter det satt jag mig i soffan och solade. as skönt! Nu sitter jag här vid bloggen och måste snart bära upp mitt golv till mitt rum som mamma och pappa ska sätta dit idag :)
Ikväll kommer Malin för hon ska kolla på melodifestivalen med mig :) <3



Heja Salem al fakir! <3

Hejdå alla!
/ Jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0