Lördag 27/3

Hejsan!
Idag har jag gjort rent Arthurs bur. Sen gav jag han lite godis, han tryckte in ALLT i munnen samtidigt, han såg ut som ett fetto! haha :)
Efter det så började jag bära ner alla verktyg och så från övervåningen som skulle ner, sen började jag bära upp saker till min garderob. Jag dammade, dammsög och skurade mitt rum sen började jag bära in alla saker. Nu är mitt rum klart! Eller ja det ända som fattas är mina gardiner, dörrhandtaget och min sminkhylla men min säng, tv och de är där nu så jag kan sova där inatt, helt sjukt! Det tog BARA 7 månader! Men aja nu är det klart och alla måste fan se rummet, så jävla snyggt om man får säga så själv ;) Ikväll ska jag kolla på körslaget och HOPPAS verkligen att team picasso håller sig kvar för jag och mina vänner ska dit på lördag nästa vecka och kolla live :D Så FUCKING kul alltså :)
Hare gött igelkött /Jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0