Lördag 6/3

Hejsan!
Idag vaknade jag ungefär kl 10, och då gick jag på toa sen gick jag och la jag mig igen.. hehe.
Klockan halv ett gick jag upp och åt frukost, sen gick jag upp och kollade hur det gick för mamma och pappa i mitt rum, dem håller ju på och renoverar för jag har ju inte bott där i ett halv år nu så dags att det blir klart snart!
Innan var det ju gult och fult, men nu ska det bli rött, svart och vitt :) Vi har även flyttat en vägg plus att vi ska byta innertak och golv.
Här är en bild på den vägg som vi flyttat:



Det här är alltså den vägg som vi flyttat. Dem där vita är hyllor in i väggen, det ska in belysning där osv, kommer komma en bättre bild sen när det är klart :)
Efter jag kollat i mitt rum så gick jag ut och skottade bort snö från altanen, det är as jobbigt så jag orkade bara en stund, men bättre lite än inget!
Nu sitter jag här och måste hjälpa mamma med att städa något.
Uppdaterar kanske ikväll igen.
Måste bara säga ett stort grattis till Olivia som kom med i körslaget, grattis!
/ Jejje

Kommentarer
Postat av: malin

Svar: Ta den du :)

puss på dig<3

2010-03-06 @ 15:56:59
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vadå VI har flyttat väggen menar du INTE Pappa har flyttat :S

2010-03-10 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0