Måndag 15/3

Hejsan!
Idag hade jag studiedag så blev sovmorgon.
Imorse hade jag fått ett sms av Malin och hon frågade om jag ville följa med till skolan och hämta hennes so bok för vi har prov imorgon. jag sa ja och jag gjorde i ordning mig så kom hon hit. sen drog vi till skolan och vi kände oss jätte dumma för alla lärare kollade på oss som om vi var världens pluggisar som var i skolan när det är studiedag. haha! Efter det drog vi till coop för att köpa 2 buss biljetter till Jossan sen drog vi hem till mig. vi åt, sen gav vi kaninerna mat&vatten sen så pluggade vi. vi kunde alla frågor så vi behövde bara förhöra varandra en gång sen kunde vi allt. Sen bloggade Malin lite och jag läste vingklippt ängel, lånade den i fredags och har redan läst halva boken..skit bra bok verkligen! Sen drog Malin hem. Jag och Nadja fortsatte att kolla resor för vi har hittat en till Spanien på påsklovet. vi tyckte att den va bra och mamma också så nu har vi faktiskt bokat! Så jag och Nadja ska till Spanien på lovet, de ni! Ska bli sååå skönt! :)



Ser ju inte LITE skönt ut!

Nu sitter jag här och ska nog kolla tv snart. Bye. / Jejje

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul hoppas NI får roligt :)

2010-03-15 @ 23:28:05
Postat av: Kimsan

Hoppas att ni får en riktigt mysig resa.

2010-03-16 @ 07:48:52
URL: http://kimsanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0