Onsdag 10/3

Hejsan!
Idag var jag i skolan, inget speciellt hände där idag.
När jag kom hem så åt jag och kollade på slutet på raise your voice, sen väntade jag på datorn som jag äntligen fick av jossan.
När jag fick den så, såg jag på dagens andra avenyn avsnitt för pallar inte kolla på det ikväll, sen så kollade jag på vid vintergatans slut. De är det åttonde avsnittet som jag såg så bara två kvar nu.. vill att det ska var mer kvar!



Här är en bild på alla i den serien: Greven, Proffessorn, Lennartsson, Ulla, Peo, Billie, Mira och Pax.
Jag vet att alla tycker att det är töntigt att kolla på det men det struntar jag i, för jag såg dem gamla avsnitten och man kan inte göra annat än att älska dem! Och nu är det ju en ny serie med nya skådespelare osv. Jag tycker i alla fall att det är as bra!
Efter jag kollat på det så loggade jag in på ec och skrev till Joel, och nu är jag inne på bloggen.
Vet inte vad jag ska göra nu och senare, softa antar jag!
/ Jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0