Onsdag 31/3

Hejsan!
Sorry att jag är jätte osocial på min blogg men kommer nog vara det hädanefter, jag har inte riktigt lust att skriva varje dag men det får ni stå ut med ;)
Idag var jag på prao med Malin, vi praoade på djurmagazinet och det har vi gjort hela veckan men idag var sista dagen för vi har jobbat så sena dagar, från 09 till 17 så vi slipper jobba imorgon och på fredag är det ju röd dag :) Efter praoen åkte jag hem sen käkade jag. När jag åt kom jag på att Malin hade min mobil, smart as i am! Men jag tog kaffe efter maten sen drog jag till Malin. Jag fick min mobil och drog hem igen. Efter det satt jag mig här och jag har as ont i fötterna efter en dag på jobbet så ska bara ta det lugnt idag. Klockan nio börjar ju andra avenyn. Peppad alltså! Alla kanske inte vet att jag flyttad upp i mitt rum? Så jag säger det nu iaf :) Bara soffan kvar som jag ska få av Nadja! Skit härligt :)
Ha det bra alla kära läsare!

Kommentarer
Postat av: ille

Lägg upp bilder så man får se hur det ser ut när det är möblerad. du får berätta sen hur det var i spanien.

Kram

2010-03-31 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0