Söndag 7/3

Hejsan!
Idag vaknade jag rätt sent faktiskt, typ 12.
Jag har typ ätit och nu sitter jag här, och jag har ingen aning om vad jag ska göra idag!
Det ända jag vet är att jag ska ge kaninerna mat och vatten och kanske hjälpa till i mitt rum.
Men alltså shit va fort den här veckan har gått! Idag är det söndag.. och söndag = måndag = skolan, inte kul!
Känns som veckan flygit förbi, men kanske för att jag varit sjuk en del av lovet så har bara legat hemma.
Här kommer en bild på min gulliga hamster Arthur :)




Vad ska alla andra hitta på idag då?

/ Jejje

Kommentarer
Postat av: malin

du frågade om emma hade bytit bloggnamn,

http://www.emmame.devote.se/ är hennes nya :)

puss

2010-03-07 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0