Tisdag 2/3

Hejsan Hejsan!
Idag vaknade jag typ halv 9.

Jag är sjuk idag, jag är förkyld, ont i huvudet, mensvärk och jag har typ ingen röst kvar :(
Inte bra! det ska alltid hända på loven såklart! suck
Men ända sen jag vaknat har jag setat vid datorn, jag skulle egentligen åkt till arosfortet idag med izabelle, jennifer, nadja och jossan men så blev det ju inte för jag är sjuk.. jag har bara varit hemma hela helgen och när jag väl ska göra något då blir jag sjuk :(
Jag sitter fortfarande i pyamas och jag åt nyss frukost men eftersom jag är sjuk så orkar jag inte bry mig :)
Lite senare kommer väl izabelle och nadja komma hit, då får man väl vara lite social och säga hej till izabelle iaf.. hon har ju kommit hit från arjeplog så :D
Inget annat händer idag..
Imorgon ska jag på bio med Nadja!
Biopremiär på...



Tim burtons Alice i underlandet!
Jag älskar Tim burton och jag tror att denna film kommer vara SJUKT FUCKING BRA alltså!
Mer om den kommer imorgon kväll när jag sett den!

Alla får ha de gött igelkött!
Puss

Kommentarer
Postat av: malin

vill också se den sen, eftersom jag har läst den nyss:D

puss ilove you<3

2010-03-02 @ 12:40:22
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/
Postat av: elin

jag vill också se den!!! du får skriva fall den var bra sen:D kram

2010-03-02 @ 18:55:10
URL: http://elinlinneaa.blogspot.com
Postat av: Jejje

Det ska jag göra sen! puss<3

2010-03-02 @ 19:09:33
URL: http://yeahyeahwowwwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0