Tisdag 23/3

Hejsan!
Shit var länge sen det var jag skrev i bloggen, en hel vecka sen.. får ta och skärpa mig!
Men så ni vet så har jag inte uppdaterat för att jag varit sjuk hela veckan så jag har inte pallat sitta vid datorn.
Förra veckan var jag på två 50-års kalas, en fick en rullator och den andra en rolig polis skylt, pallar inte förklara men kolla på pappas facebook ni som är vän med han ;)
I lördags var jag på älskad, en träff med konfirmander från hela Sverige, vi var först på gudstjänst i domkyrkan, sen gick alla vi 1000 konfirmander med ett varsit glas med vatten till congress center, där skulle vi hälla upp vattnet i hinkar, detta gjorde vi för att visa att alla inte har rent vatten här i världen. Efter det var vi i congress center, vi var på föreläsning, efter det var ung utan pung där, dem spelade en teater, så jävla kul! efter det käkade vi tacos sen började discot. allt detta höll på från 13.30 till 23.30. skoj var det!
I söndags firade vi pappa eftersom han fyllde 42 år i torsdags, grattis på honom!
Idag tog jag sovmorgon för vi hade egentligen idrott men jag är förkyld så kan inte vara med så stannade hemma imorse, efter det drog jag på slöjd sen matte. Efter matten skulle jag dra hem för att jag skulle till tandläkaren. jag och mamma växlade alla mina och nadjas pengar till eouro eftersom vi ska till Spanien, jag köpte även 3 par skor. Efter det drog vi då till tandläkaren sen så drog vi och hälsade på nathalie. Hon var så avis på mina skor så när jag och mamma åkte hem så var vi tvunga att köpa likadan till henne. Sen så åkte jag och mamma hem och vi käkade. Efter det lästa jag såklart, jag har blivit läs galen! håller på och läser berny pålssons böcker, är på andra boken nu.. sjukt bra böcker!
Efter det lekte jag med alla fyra hamstrar, har ju Malins här.. dem är så söta när alla springer runt i bollarna!
Nu sitter jag här och har läst lite till i boken och ska nog göra det efter jag duschat igen :)
Hare gött igelkött! /Jejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0