Torsdag 11/3

Hejsan!
Idag vaknade jag vid sju som vanligt, sminkade mig och plattade håret för ännu en dag i skolan. Malin och Jossan är sjuka idag så fick gå sjäv, krya på er! När jag kom till skolan så hade vi kemi, sen so, sen lunch och det såg vidrigt ut så precis som igår så åt jag bara en tallrik med morötter!


Helt som tallriks modellen eller hur?

Efter lunchen hade jag matte, sen svenska. Vi gjorde nåt as larvigt från musiken som Anders bett Maria att vi skulle göra, sen så skulle vi dela in oss i grupper och skriva en låt om ordet vatten. Jag, Julia och Becka skrev en rapp låt.. hehe bäst blev den! Efter svenskan hade jag svengelska alltså svensk/engelska för er som inte förstod. Efter det så hade jag elevens val, det var skoltidningen. Jag, Frida och Malin ska kolla om vi kan intervjua Marie Picassos kör till körslaget, så vi messade olivia så hon skulle snacka med Marie. Hoppas det går! Så vi hade ingenting att göra på skoltidningen så jag och Frida satt och kollade folks bloggar och var inne på Fridas bilddagbok. Efter skoltidningen var skolan slut, alltså klockan 15.25 så då drog jag hem. När jag kom hem så gav jag kaninerna mat och vatten. Sen pluggade jag lite fysik eftersom vi har läxa imorgon, men måste plugga mer sen! Efter det så började jag laga mat och sen så dukade jag, är hungrig eftersom jag bara ätit morötter idag! Nu sitter jag här och ska käka snart, plugga fysik, läsa vingklippt ängel och ta det lugnt! Alla får lägga på minnet att om exakt 3 månader så fyller Maria och Rebecca år! :)
Hoppas alla har det gött!
/ Jejje

Kommentarer
Postat av: malin

<3<3

men jejje du svarade inte på min kommentar på förra inlägget!:)

2010-03-11 @ 17:52:58
Postat av: Jejje

Hej :)

Nej jag vet, det är inte jag som skrev den men den passade in så bra :)<3

2010-03-11 @ 18:32:47
URL: http://yeahyeahwowwwow.blogg.se/
Postat av: malllan

okej, japp det gjorde den verkligen! <3

2010-03-11 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0