Torsdag 4/3

Hejsan!
Idag var jag på stan och shopade! Det blev en mascara, nagellacks manikyr, vatten och en tröja från gina (liknar en skorta).
När klockan var ungefär kvart i 2 dror jag och syrran till råby för att gå till tandläkaren. Det gick bra, inga hål fast jossan hade ett, hehe!
När vi var där såg vi Marja-lisa tarna forsberg! Min lärare jag hade i 3:an, jag dog av garv och låste in mig på toan! jag trodde fan jag skulle dö! Haha, sen messade jag Micha och frågade om hon kunde ta sig ner till råby centrum för att träffa mig, och det gjorde hon! Najs att träffa henne, det var mega länge sen ju!
Efter det drog vi ner på stan igen och vi hängde vid emosarna i skrapan, snällt folk :)
Det var någon spelning ikväll som hette 021-live, men jossan ville inte att jag skulle följa med dit så jag drog hem.
Jag åt korv med bröd när jag kom hem sen ringde jag Malin, för vi skulle vara idag.
Hon kom hit och käkade. Sen spelade jag, malin och nadja tp disney, nadja vann.. Du malin.. kolla på mer disney! :D
Hehe! Sen drog vi hem till min farmor och farfar för att låna luftslottet som sprängdes. Ska kolla på den strax med malin, nadja och pappa :)
Ikväll ska malin sova här och det kommer bli mys!



Älskar dig gumman :) <3

Kommentarer
Postat av: malin

Jag ska kolla mer på disney, tror jag.. HEHE

aw, jag älskar dig också - massormassormassor!!!<3<3

2010-03-04 @ 21:13:56
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0